Informujemy Państwa, że program Telewizji Lubartów można oglądać
w sieci TVK w Lubartowie na kanale S-4 lub S-5 na częstotliwości 135,250 MHz.
Informujemy Państwa, że program Telewizji Lubartów można oglądać
w sieci TVK w Lubartowie na kanale S-4 lub S-5 na częstotliwości 135,250 MHz.
W czwartek 4 lutego grupa radnych opozycyjnych na czele z m.in. Panią Jublewską złożyła w Krajowym Biurze Wyborczym wniosek o przeprowadzenie referendum o odwołanie ze stanowiska Burmistrza Lubartowa Jerzego Zwolińskiego. Powodem takiej decyzji miało być rzekome złe gospodarowanie i działania na niekorzyść mieszkańców miasta.
"do paragraf"2010-03-09 20:25 |
kiedy będziesz u mnie? zapraszam i czekam niecierpliwie ( 0,001% odważny) |
|---|---|
paragraf2010-03-05 15:46 |
Prokuratura odrzuciła skargę Tomasiaka na Burmistrza, że nie chce płacić za oświetlenie prywatnych terenów lubartowskiej spółdzielni mieszkaniowej. Wynika z tego, że spółdzielcy już mogą złożyć pozew przeciwko zarządowi spółdzielni o działanie na ich szkodę i stwarzanie zagrożenia życia i bezpieczeństwa na osiedlu. Płacą czynsz i żądają należnych im praw.Od Jutra zbieram podpisy na pozew. Należy poinformować wszystkich, że zbiorowe pozwy przeciwko spółdzielni są zwolnione z opłat. Sąd obciąża spółdzielnię. |
marek2010-02-14 16:42 |
cos mi sie widzi ze w tym grudniu prezesik zaistnial na scenie w lo szopena nawijal makaron na uszy |
ufuk2010-02-14 13:42 |
O co chodzi z grudniem to się musisz sam zorientować ,ale że prezesik umoczył to nie trzeba aż tak daleko wstecz sięgać.Myślę że lubartowiacy bliżej się przyjrzą jego działaniom.Wiem że" kodeks karny będzie miał zastosowanie." |
mateuszek paluszek2010-02-13 10:05 |
o co chodzi z tym grudniem bo się zaniepokoiłem . Czuję że prezes gdzieś umoczył. Podpowiedź proszę. |
lubartowianin2010-02-12 17:42 |
ciepło,ciepło,ciepło,ciepło,ciepło,ciepło.....ale nie gorąco 29 grudzień 2004 roku |
bzyk2010-02-12 10:15 |
To ten Tomasiak z awangardy narodowej, skinhed narodowiec i prezes Tomasiak to jedno i to samo? |
ha2010-02-11 21:31 |
link sie nie wyśfetla "Dwie szkoły patriotyzmu W Dorohuczy, wiosce położonej w połowie drogi między Lublinem a Chełmem, Święto Niepodległości jest wyjątkowym dniem dla mieszkańców. Za sprawą księdza proboszcza, 11 Listopada to nie tylko wielka narodowa i religijna uroczystość, ale od kilku lat również święto rodzinne i dobra zabawa. Zwłaszcza dla najmłodszych, którzy wczoraj od samego rana biegali po okolicy z barwnymi chorągiewkami i tabliczkami z godłem państwowym (na zdjęciu). Ale nie wszędzie było tak radośnie. W Lublinie, po oficjalnych uroczystościach, młodzi narodowcy spalili flagę i konstytucję Unii Europejskiej. Nawoływali do odrzucenia w referendum Konstytucji Europejskiej. "Demonstrowali hasła „Wczoraj Moskwa dziś Bruksela – hańba zdrajcom i „UE – nie”. Jeden z organizatorów wiecu – Jacek Tomasiak – darł kartki z artykułami konstytucji i wrzucał do tekturowego pudła postawionego na unijnej fladze. Potem polał wszystko benzyną i podpalił. (at, mm)" |
ha2010-02-11 21:29 |
"A mnie się zdaje, nie jestem pewien, że całe zło w Naszym Mieście rozpoczęło się 29 grudnia 2004 roku. Proszę sobie przypomnieć. """ czy to chodzi o to???? http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20041112/NEWS 01/41111010 |
Kama2010-02-11 17:10 |
MAM NADZIEJĘ ŻE CZERWONĄ KARTKĘ DOSTANIE CAŁA TRÓJCA, najbardziej mnie ucieszy jak odejdzie ZWoliński - to przez niego tyle konfliktów ,potrzebny ktoś nie do gadania tylko do roboty / a jakim cudem ma przewagę 1 głosu w radzie pamiętacie?/ |
Kama2010-02-11 15:09 |
Jaublewska i Tomasiak jak na razie mają robotę, a wasz kochany zootechnik gdzie zarobi 10 - tysięcy? pewnie że zdetermonowany. |
rysiu2010-02-11 11:18 |
Burmistrzu chroń nas przed rządami prawa...........i sprawiedliwości.To byłby nasz koniec:(:(:(:( |
gelo2010-02-11 10:49 |
Kama masz całkowitą rację. Dlatego szybki koniec widzę Tomasiaka i Jublewskiej na scenie politycznej. Ci to dopiero są zdesperowani do walki. |
bzyk2010-02-11 10:47 |
Przekombinowali Jublewska Lisek z Tomasiakiem. Wspomnicie moje słowo. |
Inny Mieszkaniec2010-02-11 09:05 |
No i rzeczywiście, Wy zwolennicy nic tylko atakujecie :) musicie być strasznie zdesperowani :) Boicie się, ojjjjj boicie :) |
lubartowianin2010-02-11 00:01 |
A mnie się zdaje, nie jestem pewien, że całe zło w Naszym Mieście rozpoczęło się 29 grudnia 2004 roku. Proszę sobie przypomnieć. |
Kama2010-02-10 23:13 |
Zwoliński ''Jaką kto bronią walczy - od takiej ginie''...zobacz jak to jest- przekombinowałeś i się rypło. |
ufuk2010-02-10 21:56 |
Ty Mieszkaniec L ty sam ze sobą polemiki prowadzisz?W jednej wypowiedzi chwalisz a w drugiej ganisz burmistrza?Dobreeee!!!! |
mieszkaniec L2010-02-10 21:07 |
No i to jest działanie koalicji - ATAK, tak właśnie działacie, opluć, zniszczyć i zgnoić wszystkich kto się z wami nie zgadza. A sprawa z jaką do niego się udałam była do załatwienia, nie wymagała uruchamiania procedury prawnej. Wystarczyła ludzka życzliwość lub grzeczne odesłanie do innej kompetentnej osoby. To wszystko. |
Mieszkaniec L2010-02-10 21:00 |
Burmistrz przedstawia obraz człowieka pokrzywdzonego?Kobieto ty nie wiesz co piszesz idziesz do burmistrza ze sprawą nie do załatwienia i myślisz,że twój urok osobisty skłoni Go do działania niezgodnego z przepisami i to cię boli.Mówisz ,że nic nie zrobił?Myślę że nie jesteś zainteresowana Jego działaniami bo w innym razie nie pisałabyś tych bredni.Krytyka owszem ale poparta przykładami niekompetencji, a nie stwierdzenie "nic nie zrobił"bo ja mogę mnożyć przykłady Jego działalności.Tylko ktoś ślepy i z problemami z pamięcią nie potrafi dostrzec zmian które nastąpiły w naszym mieście przez 11 lat rządów burmistrza. |
mieszkaniec L2010-02-10 20:28 |
Moi drodzy. Dlaczego tak ostro krytykujecie jedną lub druga stronę ? Po to jest opozycja, aby między innymi "wytykać" błędy rządzących. Ja osobiście jestem przeciwnikiem burmistrza, a to dlatego że nie raz potraktował mnie bardzo niegrzecznie, arogancko. Jako zło konieczne, które przyplątało się do jego pałacu. Nic też szczególnego wg mnie i nie tylko nie zrobił jak podkreślił przez 11 lat dla naszego miasta. Nie słucha opinii publicznej. Każda krytykę przyjmuję agresją jakby był nietykalny. To jest niedopuszczalne. Nie wszystkim musi się podobać jego działalność i obejmując stanowisko tak prestiżowe powinien liczyć się z tym, że pod jego adresem będzie dużo krytyki. To akurat powinno być "zdrowe" dla jego działania, a nie przeciwnie. Niestety to go nie motywuje do lepszego działania ale tylko do atakowania. Ok ma prawo się bronić, ale dlaczego w każdym petencie przychodzącym do Urzędu dopatruje się spiskowca i przeciwnika i nie chce nawet porozmawiać a tylko podnosi głos ? Niestety to mnie spotkało. Dlatego dziwny obraz przedstawia człowieka wielce pokrzywdzonego ? To jest wg mnie manipulacja. |
bubuś2010-02-10 19:56 |
Nauczycielu przeczytaj informację jak są zbierane podpisy. Dlaczego odbierasz burmistrzowi prawo do samoobrony? Czego ty uczysz dzieci czy przypadkiem nie w-f u? A może masz do zarzucenia burmistrzowi, że twoja żona jest wicedyrektorem? Ja na jego miejscu dawno bym ją wykopał. |
nauczyciel2010-02-10 15:36 |
No tak wszyscy zwolennicy burmistrza to ''elyta''w białych skarpetkach, inni to swołocz- jakoś nie napisałeś o meritum , dlaczego? |
lotnik2010-02-10 15:07 |
Skrzydlaty potwór ten Z., lata po szkołach. Ten poziom nauczyciela, żenujące! |
Nauczyciel2010-02-10 14:50 |
Oczywiście skandalem nie nazwiecie,że Zwoliński lata po szkołach i prowadzi AGITACJĘ- jak w prywatnym folwarku- czy telewizja zrobi z tego reportaż- panie redaktorze?.Ciekawe czy pracownicy szkół będą mogli wysłuchać drugiej strony.... |
Bolek2010-02-10 11:20 |
Plotka, kłamstwo, fałsz, wciskanie ciemnoty innym to narzędzia uprawiania polityki jublotomasiejewiczów. |
UUUUU2010-02-10 09:18 |
A ja z tego tekstu wyczytałam że to przestępstwo,a skandal nie przykuł aż tak mojej uwagi i zresztą Pan Siwek nie pisze ani słowa o miłości do skandali.Trzeba czytać ze zrozumieniem i słuchać ze zrozumieniem ,a na pewno życie w Lubartowie stanie się lepsze |
gs2010-02-10 09:14 |
Bardziej niż skandale interesują nas fakty, ale jak ktoś w ten sposób politykę uprawia to warto o tym powiedzieć. |
do Siwek2010-02-10 09:03 |
A to co wy skandale lubicie? |
tvmanka2010-02-09 21:28 |
chodzą słuchy na mieście że tomasiak zamyka telewizję więc już się nie naoglądamy |
lu232010-02-09 21:26 |
To jest wielki skandal!!! |
do gościa2010-02-09 21:25 |
gościu weź się zastanów - starosta sprzedaje przystanek w mieście powiatowym, a ty obciążasz za to burmistrza - jak słucham takich mądrości to skóra cierpnie. możliwe tylko na biednym wschodzie. |
G. Siwek2010-02-09 21:08 |
Pani Beato. Jeśli pani poświadczy, że tak było i ma Pani dowody na te zarzuty to prosimy Panią o kontakt z TV. W świetle prawa jest to przestępstwo. Jeśli tak są zbierane podpisy pod listami o referenda to istnieje prawdopodobieństwo nieważności tych list, a co za tym idzie jakiekolwiek referendum z tym związane nie może się odbyć. Poza tym byłby to niesamowity skandal. |
Czyt.2010-02-09 21:03 |
W bambuko to ona zrobiła samą siebie. |
pamietliwy2010-02-09 20:47 |
w 2005 roku knowania w celu wejscia na stolek prezesa nawet w kaplicy przykoscielnej przy lubelskiej doswiadczenie oplacalne, a teraz to samo w celu wejscia na stolek burmistrza-tylko na przeszkodzie B. Jublewska a ona sie nie da zrobic w bambuko. |
Lubartowianin2010-02-09 20:18 |
Żadnego referendum za nasze pieniądze, czy ktoś odpowiedni może nam się trafić na burmistrza????? |
Do Małej2010-02-09 19:40 |
Czyżbyś czekała na Jublewską?????!!!!!!! |
Mała2010-02-09 19:05 |
Zwoliński - koniec Twoich rządów. |
Kicha2010-02-09 18:45 |
Ta swołcz- to na pierwszym miejscu Zwoliński |
Palewicz Beata2010-02-09 17:54 |
Do Komisji Spraw Społecznych Rady M. Lubartowa; pytam jak ocenicie? fakty okłamywania ludzi, mieszkańców bloków S M w Lubartowie przez panią Winiarską nakłaniającą do składania podpisów na listach dobrze przygotowanych w celu "pan podpisze bo ludzie podpisują o światło na osiedlu". Po moim sprawdzeniu listy okazało się że, p. Winiarska skłamała bowiem w nagłówku - tytule widniał zapis, " o odwołanie Burmistrza" z nazwiskami znanymi powszechnie pragnących władzy za wszelką cenę, nawet na kilka miesięcy przed wyborami - trwoniąc tym samym nasze pieniądze. W tytule widnieją nazwiska dwoje radnych b. kadencji----- aż strach pomyśleć co by było z finansami miasta gdyby którekolwiek z sygnatariuszy tychże list rządzili w Lubartowie. W/w fakty miały miejsce w dniach 08, 09, 10, 02. 2010r w godz popołudniowych w bloku nr.7 przy Powst. W-wy. Na odchodne pani "kłamczucha" stwierdziła "we wszystkich blokach podpisują" |
Palewicz Beata2010-02-09 17:54 |
Do Komisji Spraw Społecznych Rady M. Lubartowa; pytam jak ocenicie? fakty okłamywania ludzi, mieszkańców bloków S M w Lubartowie przez panią Winiarską nakłaniającą do składania podpisów na listach dobrze przygotowanych w celu "pan podpisze bo ludzie podpisują o światło na osiedlu". Po moim sprawdzeniu listy okazało się że, p. Winiarska skłamała bowiem w nagłówku - tytule widniał zapis, " o odwołanie Burmistrza" z nazwiskami znanymi powszechnie pragnących władzy za wszelką cenę, nawet na kilka miesięcy przed wyborami - trwoniąc tym samym nasze pieniądze. W tytule widnieją nazwiska dwoje radnych b. kadencji----- aż strach pomyśleć co by było z finansami miasta gdyby którekolwiek z sygnatariuszy tychże list rządzili w Lubartowie. W/w fakty miały miejsce w dniach 08, 09, 10, 02. 2010r w godz popołudniowych w bloku nr.7 przy Powst. W-wy. Na odchodne pani "kłamczucha" stwierdziła "we wszystkich blokach podpisują" |
Miśka2010-02-09 16:27 |
Zwoliński i prawda to dwie sprzeczności . |
Jubilewska2010-02-09 15:31 |
To co , że Zwoliński mówi prawdę ale ja chcę WŁADZY I BASTA. |
Anrzej2010-02-09 15:08 |
Tyle tu zwolenników burmistrza?To dlaczego nie zadbał przez tyle lat o inwestora, dziwne raptem , 5 minut przed wyborami jak mu się du..... tli 200 miejsc pracy, dlaczego ciemnica na osiedlach a u niego na k. Kole lampy się świeca, jak trzymał samochód w garażach przy gimnazjum nr2 to jakoś nie wyłączył lamp.Musiał to zrobić zimą- nie mógł wiosną latem , tylko ludzi umęczyć i na Tomasiaka zwalać. Domu Kultury też nie miał czasu wybudować i, zobaczcie w parku scenę, stadion- i co bardzo dobry gospodarz?Przystanku nie ma ale to wina starosty.... Sprzedać plac , przenieść targ, śmieciarnie zrobić ludziom , bo mu się jakaś radna sprzeciwia.Ja tam nie jestem za Tomasiakiem ani Jublewską, ale taki radny Błaszczak, albo Bajdowa, Żyśko, Zdunek co zrobili ? klaskali!!!Ile razy mozna się nabrać. |
kupiec2010-02-09 14:37 |
bo woleli to sprzedać rabinowi |
do bruno2010-02-09 14:04 |
T dlaczego tyle czasu miasto nie kupiło placu? |
mateuszek paluszek2010-02-09 13:31 |
Tak to wygląda jak się miasto, starostwo i powiat nie umieją dogadać. |
bruno2010-02-09 13:26 |
Gościu, Starosta pełni funkcję administracyjną, a plac po przystanku należał do Skarbu Państwa więc niech nam Państwo łaski nie robi. Burmistrz w ostateczności kupiłby ten plac, przecież tak mówi. A ty przekręcasz fakty. Z resztą jesteśmy Polakami we własnym kraju, to chyba nam przysługuje prawo do posiadania tego gruntu. Ale oczywiście lepiej sprzedać prywatnemu przedsiębiorcy. Po co mają ludzie gadać, że burmistrz coś pożytecznego zrobił? Po co miastu fundować luksusy? |
gość2010-02-09 12:22 |
Plac po bałwanku trzeba sprzedać bo to wspaniały dochód dla miasta, ale juz pan starosta nie powinien sprzedawać swojego placu i wtedy mielibyśmy przestanek. Powiat powinien zafundować miastu taką kasę. Oto logika burmistrza |
bruno2010-02-09 10:21 |
Obyśmy się nie musieli przekonać! |
bruno2010-02-09 10:20 |
fakt, faktem, Tomasiak i Jublewska rozwalą te inwestycje. Nie wierzę aby chcieli pchać dalej pomysły Zwolińskiego. Tylko najgorsze jest to że przez te kilka miesięcy nie mówią nic o planach na Lubartów. Zwoliński przynajmniej ma jakiś pomysł i plany względem Lubartowa. Te inwestycje o których mowa w materiale uważam za słuszne. A co Tomasiak i Jublewska - walka, walka, i jeszcze raz walka. Nic nie wynika z ich gadania, nawet pewnie nie wiedzą do końca jak funkcjonuje urząd. Ale jak to mówią Polak wszystko potrafi. Tylko szkoda że będziemy musieli czekać aż się nauczą. Może to potrwać kilka lat. |
Kama2010-02-09 09:16 |
Masz rację Piotr -bo w ratuszu siedzi SOŁTYS |
realistka2010-02-09 09:08 |
Domyślam się,że pisząc mohery chodzi Ci o naszych rodziców:( Mam mamę i ojca i był czas kiedy nasze poglądy polityczne były różne ,ale Oni widzą co się dzieje dookoła i już inaczej patrzą na obecną sytuację.Nie obawiała bym się "moherów"bo to mądrzy ludzie z ogromnym doświadczeniem i nie sądzę żeby chcieli poprzeć "brudną"inicjatywę Pana Tomasiaka i Pani Jublewskiej. |
piotr2010-02-09 09:06 |
lubartowska polityka to wiocha... |
piotr2010-02-09 09:06 |
lubartowska polityka to wiocha... |
brunet2010-02-09 07:49 |
Nie idźcie i nie głosujcie tak zaprotestujecie przeciwko wszelkiej maści oszołomom! |
idzcie i zagłosujcie2010-02-08 18:49 |
ale jak pójdzie 3000 moherów zagłosować a 8000 zostanie w domu to te 3000 opowie się za odwołaniem a 8000nie ma głosu więc jake to zaoszczędzenie cennego czasu?gdzie tu logika?proszę o ponowne wytłumaczenie bo logiki z realsitką nie mogę pogodzić |
realistka2010-02-08 14:39 |
Ja chętnie to wytłumaczę:):).Otóż namawianie do pozostania w domu ma oszczędzić nasz cenny czas.Awantura wywołana przez Panią Jublewską i Pana Tomasiaka to jawna gra przedwyborcza i myślę ,że nie należy się dać w to wciągać.Oni grają w najbardziej prymitywny i nieuczciwy sposób,a my nie powinniśmy przecież tak nisko mierzyć:):) |
idzcie i zagłosujcie2010-02-08 13:44 |
Szanowni Państwo!!!! Wytłumaczy mi może ktoś dlaczego Burmistrz nie mówi aby pójść na głosowanie i zaznaczyć że nie jestem za odwołaniem czy jestem za sprzedaż tylko namawia do pozostania w domu????Czy to jest przykład obywatelskiego zachowania????Odpowiedzialności?!!!! |
Mix2010-02-08 11:46 |
No tak;jestem z''miasta'',''z paczki,'' '' piszę za kasę..''..NIE! antymix-jestem zwykłą mieszkanka tego miasta, która uważa że Zwoliński miał swój czas i ten czas się skończył. Rozumiem ,że jesteś'' z ratusza'' /tak dziwnie znasz szczegóły wystąpień swego bossa,nie znane opini publicznej..../ tam od burmistrza są uzależnione całe rodziny np. mąż naczelnik, żona dyrektorka przedszkola córka nauczycielka ,mąż dyr. gimnazjum, żona wicedyrektor liceum -zależy im ./ A ja mam swój głos w wyborach... pozdrawiam. |
wanda2010-02-08 11:03 |
wybory są już w marciu??bo się pogubiłam |
anty Jublewska2010-02-08 10:50 |
Pani Jublewska to jest osoba tak dwulicowa, jakich mało na tej naszej planecie... Potrafi donosić do biskupów, policji, marszałków i innych instytucji, tylkodlatego, ze zal jej duope ściska... Jest jak pies ogrodnika, sama nie zje i innemu nie da... Wkońcu, jej naturalny kolor włosów to rudy, więc wszystko jasne...Łeb jej zardzewaiał! |
ozon2010-02-08 10:32 |
Tak naprawdę to Zwoliński chciał powiedzieć o tym inwestowaniu hiszpanów kiedyś indziej. Uprzedził go marszałek na spotkaniu inauguracyjnym fundacji rozwoju lubelszczyzny. Wtedy powiedział o tej inwestycji. Widziałem miny co niektórych polityków jak o tym wspomniał marszałek. Zatkało ich. Zwoliński wtedy poszedł do mównicy i zaczął opowiadać. Mam nadzieję że TV Lubartów puści kiedyś to wystąpienie bo na pewno nagrywali we dwóch. |
antymix2010-02-08 10:16 |
Gdyby o tym mówił tylko burmistrz lub pisał Lubartowiak to masz rację. Ale pisała o tym "Wspólnota" -nieprzychylna Zwolińskiemu. Myślę, że aby podpisać listę nie musisz iść daleko, bo wygląda mi na to że jesteś w tej pace jublotomasiakowskiej. |
MIX2010-02-08 09:32 |
Szukam na stronach Urzędu Marszałkowskiego i nie znajduje tam żadnej informacji o hiszpańskich inwestycjach w woj lubelskim. Antymix-Zwolińki to osoba publiczna mam prawo wyrażać o nim opinie i wolę merytoryczną dyskusję od dziecinnych zabaw w słowa Ty masz prawo do swojego zdania ja do swojego....idę podpisać listę w sprawie referendum za odwołaniem Zwolińskiego - takie jest prawo demokracji szanowny panie antymix. |
antymix2010-02-08 08:40 |
Informację o dużych szansach na hiszpańską inwestycję w Lubartowie podał wicemarszałek, a nie ktoś z miasta. Twoje kombinacje są próbą wprowadzenia opinii publicznej w błąd. Podejrzewam, że MIX to taki Jublotomasiak. |
MIX2010-02-08 08:28 |
Moim zdaniem to inwestycji nie ma i nie będzie, to takie hasła przedwyborcze -Stary numer tych co siedzą na stołach po parę lat. ICH POLITYKA to; dwa lata po wyborach nie robić nic ot zwykłe administrowanie , rok produkować jakieś papierki- nazywane szumnie projektami,wnioskami itp i ostatni rok obiecywać , obiecywać , wygrają . to się dwa lata odpocznie.Dosyć tej bufonady , czas na zmiany takie definitywne , / nie jestem też za Jublewską.../ZWOLIŃSKI IDŻ NA EMERYTURĘ , ALBO NA ZASIŁEK. ; |
stefan2010-02-08 08:15 |
Tomasiak robi swoją prywatną politykę kosztem spółdzielni i spółdzielców. Trzeba go wywieźć na taczkach. Jublewska zawsze kieruje się interesem prywatnym. Tacy radni to nieszczęście dla Lubartowa. Dla tych dwojga dobro miasta to slogan. |
DRAMAT2010-02-08 01:34 |
mam nadzieję, że Burmistrz mówiąc "ustępująca władza" wie co mówi. Bo ta władza co jest teraz to dramat. Jerzy Zwoliński nie nadaje się na burmistrza. Niby uprzejmy a tak naprawdę jest WIELKIM EGOISTĄ!!! |
pytajnik2010-02-07 23:56 |
ciekawe kiedy tomasiak odłączy tą TV bo chyba z jego łączy korzystają |
Wacek z Lubartowa2010-02-07 23:26 |
Marylko, śmiech (a może płacz) ogarnia, jak się słucha B. J. i J.T. Żenada, szkoda tych inwestycji, szkodniki niszczą kilkunastoletnią pracę!!! |
Mieszkaniec2010-02-07 22:50 |
Waga- to jest BARDZO DOBRE PYTANIE, też chciałabym wiedzieć. |
Marylka2010-02-07 22:47 |
xyz-'' dla ludzi z miasta'' ?, co przez to rozumiesz?, ...jestem zwykłą że tak powiem obywatelką , widzę i słyszę. Dajesz do myślenia pisząc o tej kasie, mnie do głowy to nawet nie przyszło.Pozdrawiam. |
vip2010-02-07 22:25 |
już myślałam że może bodziacki się nada ale po tym ostatnim miejscu co piszą o nim konkurencyjne media to sama nie wiem. |
xyz2010-02-07 22:23 |
już rozumiem pracujesz dla ...."ludzi z miasta", czyli "z kasą" chyba. to masz na myśli? |
waga2010-02-07 22:17 |
"zaplanowana akcja" to chyba przez tych co za podpisami biegają, to oni muszą mieć jakiś plan. ale mnie interesuje coś innego - prawdę ten burmistrz mówi czy kłamie, szczególnie z tymi Hiszpanami.czy ktoś mi odpowie, bo jakoś "Jan /chyba Hans /Christian Andersen" mi nie wystarcza. |
Marylka2010-02-07 22:13 |
xyz- ... wolę funkcję rzecznika prasowego, ale pracuję dla ludzi z klasą, .... jeśli rozumiesz co mam na myśli. |
xyz2010-02-07 22:01 |
droga marylko, to może "kogoś z klasą" zaproponujesz na burmistrza, a może tak sama się podejmiesz. |
King2010-02-07 21:56 |
Brawo Marylka! Niech ci zwolennicy burmistrza, napiszą co zrobił , ale dla nich. |
Marylka2010-02-07 21:51 |
Jak się to czyta to śmiech ogarnia, nawet styl co niektórych posadzonych na stołku przez ''p Jerzego'' można rozszyfrować , dokładnie przygotowana akcja. Przeszłam dziś po sąsiadach z bloku, zadzwoniłam do znajomych ich opinie są zupełnie inne ,'' Człowiek z klasą''- mają ludzie tupet. |
mieszkaniec2010-02-07 21:41 |
wystrzelić Jublewską w kosmos! |
xyz2010-02-07 20:45 |
pewnie jeszcze się nie narodził, kto by wszystkim dogodził, szczególnie na takim stanowisku. aniołem wiadomo burmistrz nie jest, ale to chyba i dobrze, bo by mu duet t i l-j dawno już na głowę weszli. może można było zrobić więcej przez te 11 lat, pewnie można było zrobić mniej. referendum jest idiotycznym pomysłem i szkoda na nie kasy. najgorszy jednak w tym wszystkim jest fakt, że nie ma nikogo na miejsce Z, bo tacy t i l-j właściwie nie mają żadnego pomysłu na to miasto, oprócz oczywiście czystek, których dokonaliby w różnych instytucjach, po dojściu do władzy. wbrew temu bowiem, co niektórzy piszą, jakie to wielkie pieniądze, to funkcja paskudna i niesamowicie odpowiedzialna, więc mało osób się będzie na nią pchało. po tym materiale nasuwa się jeszcze inna refleksja. jeśli burmistrz mówi prawdę /a łatwo to zweryfikować, protokoły z sesji itp./to "miasto" ma beznadziejną politykę informacyjną i niestety burmistrz musi zdać sobie sprawę, że to on musi wyjść do mediów a nie media przyjść do niego. chyba najwyższy czas na rzecznika prasowego z całym szacunkiem dla elokwencji burmistrza. |
POzytywny2010-02-07 18:19 |
Placu nie sprzedawać!!!!!!!, będą 2 - mały - Piłsudskiego i Duży na wprost urzędu - Kościuszki. A tatarów wywalić pod park na ul.Kościuszki !!!!!!!!!!!!!!!!! |
JA2010-02-07 17:17 |
PO CO ROBIĆ REFERENDUM JAK W TYM ROKU SĄ WYBORY? CHYBA AUTORCE CHODZI O ZROBIENIE SZUMU PRZEDWYBORCZEGO WOKÓŁ WŁASNEJ OSOBY |
Adam i Ewa2010-02-07 13:06 |
Zaczyna nam tu pachnieć parą J&T. My burmistrza wybierzemy we wrześniu w normalnych wyborach, a na referendum nie idziemy, żeby zaprotestować przeciw dewiantom politycznym i ich obecności we władzach naszego miasta. Obłęd w oczach i nerwowa "trzęsigłówka" - no Stefan aleś Ty spostrzegawczy. |
goofy2010-02-07 12:56 |
Mydlenie oczu!!! Może i zrobił coś dobrego dla Lubartowa, ale ja tego nie widzę. Za to widzę to czego nie zrobił, albo zrobił źle. Dobrze zrobił sobie! Boi się stracić wcześniej stołek i próbuje pokazać jaki z niego dobry burmistrz. TROCHĘ ZA PÓŹNO!!!!!!!!! Prywatę to niech sobie uprawia na własnym podwórku! ZERO KLASY I SZACUNKU DO MIESZKAŃCÓW! |
Latarnik2010-02-07 12:51 |
Z tego co ja wiem referenda będą dwa i to w różnych terminach. Czy frekwencja bedzie czy nie, czy bedą one ważne czy nie to koszty zostaną poniesione. Za kilka miesięcy po nich będą wybory i podobne koszty. Czy to ma sens i uzasadnienie interesem społecznym czy jest to wyraźny i nieodpowiedzialny hopsztos polityczny pary "plityków" J i T? Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcz umieć z niego korzystać, "rozum". Przecież do wyborów Jublewska chciałaby zrobić jeszcze kilka referendów, może również w sprawie odebrania ci "rozum" prawa kandydowania na burmistrza -rozumiesz 'rozum" - zacznij myśleć. |
kl2010-02-07 11:50 |
Nie neguje tego co burmistrz zrobił dla naszego miasta, bo zrobił bardzo dużo. Nie podobają mi się natomiast metody jakimi dąży on do realizacji swoich planów. Pierwszym przykładem może być sprawa targu, około 1,5 roku temu kiedy zaczęto mówić o jego usunięciu z centrum, zrobiono dwukierukowy przejazd pomiędzy kościuszki a farną ( ten wybrukowany ) i zakaz zatrzymywania w tym miejscu. Od tego czasu ta ulica stała się najlepiej strzeżoną ulicą w mieście, praktycznie cały czas stoją tam policjańci. Dzięki temu zmniejszyła się liczba miejsc parkingowych, co jest równoznaczne ze zmniejszeniem ilości klientów na targu i okolicznych sklepach. Gdy chodziło o klientów, ale teraz nawet dostawcy towaru nie mają rozładowywać towaru ponieważ np. sklep rybny ma z dwóch stron zakaz. Ostatnio widziałam jak dwóch młodych policjantów rozwaliło się na pół ulicy tą dużą "suką" blokując ruch, jednocześnie każąc dostawcy biegać przez ulicę, między samochodami z towarem. Drugą kwestią jest kwestia oświetlenia, jeżeli burmistrz zaczął próby dogadania się z Tomasiakiem już w 2007, to mógł poczekać jeszcze trochę na wyrok sądu i ewentualnie obciążyć kosztami oświetlenia spółdzielnię. Z pewnością nie jestem za Tomasiakiem i Lisek-Jublewską i ich metodami. Myślę, że naszemu miastu przydałby się ktoś całkiem nowy, wykształcony, z dobrymi pomysłami na nasze miasto. |
taki jeden2010-02-07 11:47 |
fakt faktem dlaczego burmistrz nawołuje do tego aby pozostać w domu i nie iść na referendum,jeśli mu tak wierzycie i ufacie to powinien wzywać abyście poszli i zagłosowali za tym aby sprzedać plac czy za tym aby on pozostał na stołku,przy okazji pokażecie swoją odpowiedzialnośc obywatelską że jest duża frekwencja,bo jak pojdzie tylko 2000 moherów i powie tak jublewskiej i s-ce to to referendum przejdzie,a tak swoją drogą czy takie referendum ma jakiś wpływ na rzeczywistość przecież to burmistrz odpowada jako reprezentant rządu za to co robi i jego się rozlicza jak jublewska zrobi referendum za sprzedażą urzędu miasta i ono przejdzie to się urząd sprzeda a kogo rozliczy jublewską czy burmistrza???? |
jacek2010-02-07 11:26 |
To jest gość na poziomie. Jublewska i Tomasiak na Ukrainę |
jacek2010-02-07 11:23 |
To jest gość na poziomie. Jublewska i Tomasiak na Ukrainę |
do Lucyny2010-02-07 11:10 |
skoro twierdzisz ze burmistrz to czlowiek z klasa, to znaczy ze nigdy nie mialas z nim do czynienia, ja pare razy slyszalem jak on sie odnosi do ludzi-jakie ma komentarze, ten czlowiek nie potrafi nawet stwarzac pozorow CZLOWIEKA Z KLASA! |
rozum2010-02-07 09:57 |
Po pierwsze primo- jedno referendum, po drugie primo - godząc się na siedzenie na tyłku w domu ty marnujesz te pieniądze. Głosując - możesz obronić i Pana Burmistrza na stołku (bo ja np.jestem przeciwko referendum ws.jego odwołania) i jednocześnie mogę oddać głos przeciwko sprzedaży placu. Dziwne, że Pan Zwoliński z jednej strony (podobno) uważa,że referendum to brawo dla demokracji,a z drugiej nawołuje do siedzenia w domu. Owszem,kampania ruszyła. Z każdej strony. A pozostałe zajączki siedzą i spod miedzy wyjrzą przed samymi wyborami - vide Zalewski,Sąsiedzi and Company. |
Lucyna2010-02-07 09:49 |
Pan Burmistrz Zwoliński to człowiek z klasą.Udowodnił to w ostatnim czasie bardzo dobrze.Nie wdaje się w jakąś głupią polemikę ze swoimi rywalami:pania J i Panem T. Dlaczego dopiero teraz ci ludzie zarzucać zaczeli Panu Zwolińskiemu różne rzeczy? Chcą chyba go oczernić przez zbliżającymi się wyborami.Uważam,że odniesie to odwrotny skutek.PAN ZWOLIŃSKI MUSI ZNOWU WYGRAĆ WYBORY!!!Życzę tego Panu z całego serca. |
anonim2010-02-07 01:05 |
Zgadzam się z Burmistrzem w każdej sprawie. Uważam, że dużo zrobił dla miasta Lubartów, powstało wiele ciekawych inwestycji dających rozwój miastu. A co do sporów i afer, np. ws. oświetlenia, to ma rację Burmistrz. Tylko pani J.-L. i pan T. chcą się pozbyć konkurenta politycznego, obwiniając burmistrza bezpodstawnie. |
Mateusz MM2010-02-07 01:03 |
jak kiedys chcieli tego babsztyla poprosić o przetłumaczenie jakiegoś wystąpienia z niemieckiego na polski to uciekła....ekhmm |
grażynka2010-02-06 22:01 |
w końcu niezależne miedia w tym miescie brawo,ze smakiem w TV obejrzałam te reportaże |
hey hey gayyyy2010-02-06 17:26 |
no to się gra wyborcza rozpoczeła,troche wcześnie bo wypalą się do lata:-( |
Konrad2010-02-06 15:45 |
Jublewska NA EMERYTURĘ!!! Ciągnie ją do władzy!!! |
ktoś2010-02-06 15:26 |
popieram Pana Burmistrza w 100%, cicho słychac pytania bo red, nie miał mikrofonu przypietego, co tu duzo gadac rozmowa była z głową miasta na ważne tematy więc nie dziwne że łos czasami utykał w gardle, bardzo dobra rozmowa, i wogóle co to za insynuacje ze redaktor sobie popił albo grypa... śmieszne,,,, |
znawca tematu2010-02-06 14:40 |
pewnie redaktor popił przed nagraniem i nie wyraźny albo grypa go łapała a tomasiak przyciszył pytania bo to przecież jego telewizja |
gum2010-02-06 13:34 |
Redaktor jakiś taki nie wyraźny, burmistrz tradycyjnie wie co powiedzieć, cieszę się z tego wywiadu bo naprawdę ma sie teraz skalę porównawczą miedzy naszymi politykami. p.s. coś słabo słychać zadawane pytania. |
long2010-02-06 13:24 |
ja uwazam ze Zwoliński zrobił duzo w lubartowie i nie moze tego przesłaniać ostatnia sprawa z placem piłsudskiego czy wojna o oswietlenie...mysle ze orientuje sie bardzo dobrze w tym co robi, i długo zajmie nowym władzom zdobycie takiej orientacji jaka ma burmistrz..............ps. burmistrzu - mowi sie "w dwa tysiace [któryms roku]" a nie "w dwutysięcznym [ktoryms roku]" |
MONI2010-02-06 11:23 |
Burmistrz ma klasę aJublewska w swoje prywatne intrygi chce wciągnąć całe miasto.Ludzie trochę opamiętania!!!!!!!! |
lb2010-02-06 11:05 |
Szkoda, że w komentarzach do artykułów na l24 nie można odnieść czytelników do powyższego filmu. Mam nadzieję, że sami tu trafią i wyciągną odpowiednie wnioski. |
stefan2010-02-06 11:01 |
A co do wypowiedzi "rozuma" . Ty masz chyba guza na tym mózgu. Brawo TV Lubartów. Tak budować program a nie prezentować tylko oszołomów z obłędem w oczach i trzęsących nerwowo głowami. |
kris2010-02-06 10:48 |
Burmistrz u mnie zapunktował. Ja uważam tak: choćby burmistrz miał 1% szans na powodzenie tych inwestycji to i tak ma o 1% więcej niż jego najbradziej "zagorzała przeciwniczka i przeciwnik". Tych dwoje to takie lubarowskie wersje Kononowicza a pamiętamy jego dewizę "... nie będzie niczego". |
Latarnik2010-02-06 10:36 |
Rozumie przez małe "r", referenda będą dwa, koszty około 100 tys. Przelicz to np. na pomoc dla biednych. Za kilka miesięcy wybory. Ja też zostaję w domu. |
Bystrzak2010-02-06 10:23 |
No, no, no TV Lubartów jesteście nareszcie obiektywni. Chciałoby się tak pracujących gazet lokalnych i portali (D.Wsch. Lubartowiak, Wspólnota, lubartow24.pl). Powinno się pozwolać na wypowiedź wszystkim stronom konfliktu, a nawet zabiegać onie. To jest postawa niezależnego dziennikarza. |
rozum2010-02-06 10:11 |
i rozwaga każe mi założyć sobie własnoręcznie knebel? Nie będzie frekwencji, to przy okazji zostanę na stołku i co ważniejsze - plac pod młotek. Rozumie, wróć!!! |
Adam i Ewa2010-02-06 09:48 |
Popieramy rozum i rozwagę. Nie pójdziemy na referendum, żeby nie było wystarczajacej frekwencji. Jesteśmy przeciwko niebezpiecznym intrygantom Jublewskiej i Tomasiakowi. |
anna2010-02-06 09:37 |
w końcu niezlażne medium w mieście!! nie PSL24 czy POWspólnota nie wspominając samorządowego lubartowiaka tylko medium w którym może wypowiedzieć się każdy iprzedstawić swoje argumenty za i przeciw jak robiła to Pani jublewska i Pan Zwoliński a my wyborcy sami wywnioskujemy gdzie leży prawda.brawo TV |
motywacja2010-02-06 09:15 |
motywacja jest taka-kampania ruszyła. Jak mnie odwołacie,to nie będzie inwestycji. Więc siedźcie w domu i nie głosujcie przeciwko mnie. A przy okazji i w sprawie placu. |
omen2010-02-06 08:56 |
Żeby się nie powtarzać to w 100% popieram to co napisał ,,doktor,,.Nic dodać , nic ująć. |
Romek wyborca2010-02-06 08:09 |
no Panie Jerzy duzo Pan zyskał dzis w moich oczach ma pan głos mój i mojej całej rodziny |
jotka2010-02-06 05:41 |
dobrze mowi |
Bil2010-02-06 01:58 |
Jerzy Zwoliński - właściwy człowiek na właściwym miejscu. |
Lub.2010-02-06 01:28 |
Jublewska do magla nie do Ratusza |
takisobie2010-02-06 01:08 |
No Jublewska to pewnie blada jak ściana po obejrzeniu tego wywiadu :) Widać, że Burmistrz przerasta ją o hohohohohoho i jeszcze więcej. I po co pani Bogusiu było tak nieczysto grać? Sama pani na tym straci :) Ale cieszmy się z tego powodu bo tacy ludzie jak pani nie powinni być dopuszczani do władzy, a w kopaniu samobójów jest pani MISTRZYNIĄ i należą się za to brawa! |
Mateusz MM2010-02-06 00:46 |
Ja jestem za Burmistrzem!!! Brawo Panie Jerzy za te wszystkie działania. Naprawde Pana bardzo szanuję. I uważam że tylko Pan jest godny do obejmowania tego stanowiska!! A pani Jublewska niech sie schowa i swoją dume do kieszeni... |
Monika2010-02-06 00:06 |
Burmistrz ma 100% racji. |
doktor2010-02-05 23:38 |
I po co do tych urn mamy iść? Facet przynajmniej ma plan na Lubartów, a ci wszyscy pajace tylko psioczą i zadymę robią. Żadnych planów, żadnych konkretów, tylko pyszność i ignorancja dla pomysłów. Nigdy w życiu nie zagłosuję na tych pajaców o bladym pojęciu władzy. Jeśli Zwolińskiemu udałoby się nakręcić te sprawy z inwestorami to byłby szczyt marzeń dla Lubartowa. Niec mnie z nim niełączy ale trzymam kciuki za powodzenie tej inwestycji. |
agnieszka2010-02-05 22:44 |
to idziemy do urn czy nie?ona zachęca on odradza już głupa jestem |
gg2010-02-05 22:36 |
Jan Christian Andersen |
julka2010-02-05 22:08 |
teraz to jest lajcik ostro to dopiero będzie przed wyborami |
pytam się2010-02-05 22:08 |
a kiedy będzie cisza przedwyborcza??? |
bartosz2010-02-05 21:27 |
no ostro!!!!!!!!!!! |
Od dnia 01.04.2009 odwiedziło nas 291915 osób.
Szybki kontakt: 0 604 093 676, 0 602 125 802 | Polityka prywatności
Informujemy, iż muzykę do plików filmowych na naszą stronę tworzą niezależnie Sebastian Pikula oraz Dominik Pytka, za co serdecznie dziękujemy.